Имам следния проблем...колеги. Докато карам при загряла кола изведнъж колата гасне..след това паленето е адски трудно......на 10-15 мин някъде ...някакви идеи? Колата е на ГИ...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Гасне в движение
Collapse
X
-
-
Изчетох няколко мнения по други теми....всички се обединяват към този датчик.Но като че ли наистина е време да си взема един кабел...който да потвърди всичко ... но все пак бях длъжен да попитам за мнение
Алфа Ромео 156 1.8 ТС 2000г.
Comment
-
+1 за датчик на колянов вал и + 1 за БОШ 50-60 лв.,вместо кабел за диагностика а да не говорим 4е ги има по 20 лв.
интересното е че на мен ми светваше чека а колегата не споменава,а и аз се разминах само с буква беше се разкапала от корозия!
Comment
-
Кабела е 50лв ... хм ...
Колеги защо продължавате да хвърляте грешни пари ?
Потърсете си кабели в www.ebay.com има и ELM327 има и обикновени ККЛ кабели, което ви върши работа, има такива с безплатна доставка, кабела излиза около 12-15лв.
Аз преди си взех от там един ККЛ до сега проблем с него нямам. До няколко седмици ще си поръчам и ЕЛМ327 пак от там.147 1,6 105к.с. 2002г.
Comment
-
tur4in каза: "и така давай по 20 лева секи път докъто кабела е 50 лева"
А АЗ казвам: и какво, като видиш логовете за записани грешки и разни там напрежения и тоци? Ламбда-сондата струва 150 лв., без значение дали ти си я видял, че е умряла или търд парти диагностик е констатирал смъртта и. А с този кабел енд-юзъра може да избоде очите, вместо да изпише вежди. Ду ю андърстенд?Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
-
Аз пък казвам следното:
1 - Светна ми аларма за ербега.
2 - Отидох на диагностика.
3 - Изчистиха ми грешката
4 - Взеха ми 30 лв.
5 - След 2 седмици пак светна.
6 - Купих си кабел за диагностика
7 - Видях заради какво точно се вдига алармата, отстраних проблема и изчистих грешката.
Колко диагностики Х 30 лв. трябваше да направя за да си реша проблема иначе?
Understand?
А иначе - енд юзъра винаги може да наака нещата. И без да има кабел за диагностика.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Андърстенд, ecotronic, андърстенд...а ти си доказателството за това, което имах предвид: важното е кой извършва диагностиката.
Следя постовете ти от известно време, личи си че си наясно какво правиш. Но има хора, които само ще прочетат логовете с натрупаните грешки. И до там. Следва посещение при диагностик, който освен че ще им прочете грешките, ще каже какви действия трябва да се предприемат за отстраняване на неизправностите.Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.
Comment
Comment