Известие

Collapse
No announcement yet.

Гасне в движение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Гасне в движение

    Имам следния проблем...колеги. Докато карам при загряла кола изведнъж колата гасне..след това паленето е адски трудно......на 10-15 мин някъде ...някакви идеи? Колата е на ГИ...
    Алфа Ромео 156 1.8 ТС 2000г.

  • #2
    50 лева е един кабел за диагностика. програмта е безлатна с която се диагностицира
    JTD 105+

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 17:18.

      Comment


      • #4
        Изчетох няколко мнения по други теми....всички се обединяват към този датчик. Но като че ли наистина е време да си взема един кабел...който да потвърди всичко ... но все пак бях длъжен да попитам за мнение
        Алфа Ромео 156 1.8 ТС 2000г.

        Comment


        • #5
          +1 за датчика на КВ.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            датчик колянов вал!!!!!!!!И гледай да е бош!!!

            Comment


            • #7
              +1 за датчик на колянов вал и + 1 за БОШ 50-60 лв.,вместо кабел за диагностика а да не говорим 4е ги има по 20 лв.

              интересното е че на мен ми светваше чека а колегата не споменава,а и аз се разминах само с буква беше се разкапала от корозия!
              Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
              Всички екстри Мултиволан и Калорифер

              Comment


              • #8
                Не си купувай кабел, дай 20 лв. за диагностика и не се филмирай.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  и така давай по 20 лева секи път докъто кабела е 50 лева
                  JTD 105+

                  Comment


                  • #10
                    Кабела е 50лв ... хм ...

                    Колеги защо продължавате да хвърляте грешни пари ?
                    Потърсете си кабели в www.ebay.com има и ELM327 има и обикновени ККЛ кабели, което ви върши работа, има такива с безплатна доставка, кабела излиза около 12-15лв.
                    Аз преди си взех от там един ККЛ до сега проблем с него нямам. До няколко седмици ще си поръчам и ЕЛМ327 пак от там.
                    147 1,6 105к.с. 2002г.

                    Comment


                    • #11
                      tur4in каза: "и така давай по 20 лева секи път докъто кабела е 50 лева"

                      А АЗ казвам: и какво, като видиш логовете за записани грешки и разни там напрежения и тоци? Ламбда-сондата струва 150 лв., без значение дали ти си я видял, че е умряла или търд парти диагностик е констатирал смъртта и. А с този кабел енд-юзъра може да избоде очите, вместо да изпише вежди. Ду ю андърстенд?
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        Аз пък казвам следното:

                        1 - Светна ми аларма за ербега.
                        2 - Отидох на диагностика.
                        3 - Изчистиха ми грешката
                        4 - Взеха ми 30 лв.
                        5 - След 2 седмици пак светна.
                        6 - Купих си кабел за диагностика
                        7 - Видях заради какво точно се вдига алармата, отстраних проблема и изчистих грешката.

                        Колко диагностики Х 30 лв. трябваше да направя за да си реша проблема иначе?

                        Understand?

                        А иначе - енд юзъра винаги може да наака нещата. И без да има кабел за диагностика.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Андърстенд, ecotronic, андърстенд...а ти си доказателството за това, което имах предвид: важното е кой извършва диагностиката.
                          Следя постовете ти от известно време, личи си че си наясно какво правиш. Но има хора, които само ще прочетат логовете с натрупаните грешки. И до там. Следва посещение при диагностик, който освен че ще им прочете грешките, ще каже какви действия трябва да се предприемат за отстраняване на неизправностите.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment

                          Working...
                          X